vrijdag 9 november 2018

NEAM2018 dag 9 Dag Bijehus hallo Zorgboerderij ik word een hoogvlieger

Eind 2011 waren heit en mem en het Bijehus ( kinderdagcentrum van Talant) het er wel over eens dat het tijd werd voor wat nieuws. Heit was een zorgboerderij begonnen en daar was een plekje voor mij.
Degenen die via PGB bij ons thuis werkten werken daar ook en begeleiden samen met mij nog andere kinderen. Ik vond het daar super, lekker kippen klieren spelen in het hooi en springen op de trampoline.

Ik hen nog een mooi afscheids kadootje van de mensen van de JAVO gekregen.



Ik lig toch nog wel regelmatig in het ziekenhuis helaas maar tussen de aanvallen door ben ik helder en geniet ik volop op de boerderij.

In 2012 ga ik voor de laatste keer op vakantie met het NEF, ze vonden de zorg voor mij te zwaar en hadden geen beschikbare verpleegkundige die de leiding had en kon ingrijpen bij een aanval die samen met Harmien voor mij kon zorgen. Het feit dat ik Harmien gebeten heb hielp ook niet mee 😔


In november is de zorgboerderij begonnen met logeerweekenden voor kinderen in mijn doelgroep ik sliep dan op de boerderij zodat heit en mem wat leuke dingen met Siem konden doen.

In 2013 was mijn epilepsie onrustig en ik lag regelmatig in het UMCG, soms even in de prikkelarme kamer die ze daar nu hebben

 Maar ook dat jaar zijn er lichtpuntjes zoals je  Hoogvliegersdag

Deze was op 22 juni 2013, we waren die dag vroeg vertrokken maar kwamen toch in een file waardoor we wat laat aankwamen. Het weer zat ook niet mee waardoor er vluchten uitvielen maar ondanks dat hebben we een superdag gehad.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...