dinsdag 13 september 2011

Ik krijg een Opkikkerdag

Hoi

Als alles doorgaat krijg ik/wij op 5 oktober een Opkikkerdag. Het UMCG heeft ons hiervoor opgegeven.
We weten alleen dat we om 8,30 uur worden opgehaald en 'savonds rond 20.00uur weer thuis zijn maar de rest is een verrassing.

Ze zijn vorige week woensdag langs geweest voor een gesprek en daarin hebben ze gevraagd wat we leuk vinden, wat voor eten we lekker vinden en wat we graag willen doen en daar gaan ze nu proberen een leuke dag van te maken voor ons 4en.
Op 25 september gaan we ook al naar de Cliniclowns Theatertour dus dat zijn al 2 leuke dingen om naar uit te kijken :) .

Verder gaat het wel redelijk goed met mij. Ik heb 's avonds wel aanvallen en ben wel sneller moe maar ik ben ook allerter en vaak veel liever dan voorheen zeggen ze, op wat knijp en schop buien na.

Ik zit nu sinds 5 september op de groep de Hommelzz en dat bevalt wel goed. Ik heb mijn eigen box terug maar ben ook vaak buiten aan het spelen .

Verder weinig nieuwtjes we wachten op de oproep van de revalidatie arts en op mijn nieuwe schoenen.

Vandaag heeft mem een hele grote kooi opgehaald en als ik daar aan gewend ben dat die er staat dan krijgen we weer een valkparkiet, die hebben heit en mem ook al eerder gehad maar die moest toen weg in het oude huis omdat we er daar geen ruimte meer voor hadden.

Dit was het eerst weer tot de volgende keer

Groetjes Wim

1 opmerking:

  1. Dat klinkt leuk zeg, zo'n verwenningsdag. Hopelijk gooit de epi geen roet in het eten.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...