woensdag 7 september 2011

1 september 2011

1 september 2011
donderdag, 22:24
Hoi

Mijn web-log ligt er nu al ruim een week uit mem denkt dat dit nog wel even gaat duren. Ze lopen steeds tegen nieuwe problemen aan , het is dus afwachten.

Met mij gaat het wel lekker, OK ik heb nog wel aanvallen en soms ook wel hele pittige maar meestal kom ik er zelf weer uit. Ze hebben nog maar 2x hoeven couperen na de opname.

Mijn NVS is bij de laatste controle wel weer omhoog gezet en dit lijkt wel wat te helpen. De meeste aanvallen die ik nu heb zijn absences en 's avonds wat stijfkrampen. Verder was de Prof wel tevreden over mij.
We hebben een bel afspraak over 2 maand.

Siem zijn vakantie zit er ook al weer bijna op, die mag maandag weer naar school. Ik ga vanaf maandag naar een nieuwe groep toe de Hommelzz. Dit is een rustigere groep met oudere kinderen, Mijn box word daar ook naartoe verhuisd zodat ik daar mijn eigen plekje heb als ik moe of overprikkeld ben.

We hebben sinds vorige week een nieuwe pgb ster.
Naast Sibo - Simone - Mirjam en Hanneke komt Riemke nu de ploeg versterken. Zij komt in de plaats van Antje. Die is jammer genoeg gestopt maar ze heeft beloofd om zo nu en dan toch nog eens op visite te komen.
Antje bedankt voor alles.

Ik ben steeds vaker gezellig aanwezig in de kamer maar ook op mijn eigen kamer weet ik zo nu en dan een flinke rotzooi te maken, dit vind mem niet zo leuk maar ja Ikke wel.

Vorige week heb ik achterhuis toch nog even gezwommen in een kleiner badje.




Mem heeft het grote bad niet opgezet want echt zomer weer hebben we toch niet.

Nou dit was het eerst weer

Groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...