dinsdag 6 september 2011

2010 Pinksteren en verjaardag enzo

Pinksteren 2010
25 mei 2010, 21:53
We hadden er echt zin in . Eerst uitslapen en dan toeren de elfsteden tocht achterna, Sibo deed mee en nog meer bekenden van ons maar ja het liep helaas weer eens anders .

Ik heb tijdens het geven van de medicijnen mijn mickey button eruit gescheurd en na 10 minuten konden heit en mem er al geen nieuwe meer in krijgen, dus ze hebben het UMCG gebeld en deze heeft geregeld dat we naar het MCL konden.

Daar hebben ze van alles geprobeert maar ze kregen de mickey er niet in en oprekken met een neussonde deden ze niet zonder overleg met Groningen.

Dus na overleg is heit met mij naar het UMCG gereden en daar kregen ze de mickey er ook niet in, ze hebben wel met een priem in de fistel geprikt en dit deed gemeen zeer dus ik heb die dokter even flink gebeten ze hebben er weer een katheter in gezet maar ik moest wel geopereerd worden om er een nieuwe in te zetten.

Dit hebben ze vandaag gedaan om half 12
De operatie is goed verlopen en er waren geen rare dingen te zien waarom mijn buik steeds zeer doet. Ik was om 13.00 uur weer op de afdeling en heb vrij snel daarna een boterham gegeten en wat gedronken.

Ik heb ook nog steeds last van obstipatie en ze zijn 2 dagen aan het praten geweest over een hoge klysma, zelfs vanmiddag na de operatie weer maar om 4 uur was er nog niets gebeurd en kregen heit en mem te horen dat ze het thuis maar moesten geven anders zaten ze onderweg met de troep .

Toen heeft mem wel gevraagd waarom ze er de hele middag al over praten maar niets gedaan hebben, ze wachten op toestemming van de dokter was het antwoord en die dokter was alleen maar verbaasd waarom ze niets gedaan hadden.

Mem heeft de thuiszorg hier in Burgum gebeld en die komt morgen langs om mij de klysma te geven. We hadden dus wel 2 uren eerder thuis kunnen zijn door dit gewacht van hun.

Maar ik lig gelukkig weer in mijn eigen bed lekker te slapen.

Groetjes Wim

Jarig geweest en andere leuke dingen
16 juni 2010, 10:04
Hoi

Hoe is het met jullie met mij gaat het wel goed.
Ik heb een drukke tijd achter de rug op 10 juni was ik jarig en ben ik 12 jaar geworden.
Ik heb een mooie skelter gekregen waar ik zelf ook op kan rijden










Ook was er weer een lekkere taart van susan



verder heb ik muziekboekjes een muziekradio een pratende vishengel en geld gekregen .
ik ben dus lekker verwend.

Op school hebben ze mooi voor mij gezongen en heb ik getrakteerd op pakjes drinken met een pakjeshouder.



zaterdag 12 juni was er opendag bij heit zijn zorgboerderij en bioshop.
Ik ben de hele dag mee geweest en heb me prima vermaakt daar



Siem Bjarne en Julius hebben kaartjes uitgedeeld om nog meer mensen te vragen om een kijkje te nemen.
Er zijn veel mensen geweest en er is ook vrij veel verkocht, dat vond heit wel leuk, we hebben daar ook lekker met z'n allen gegeten
.






fotootjes volgen nog


's avonds was er ook nog een BBQ van de kerk maar daar was ik te moe voor dus daar is mem alleen met Siem heen geweest.

Zondag is Sheila op bezoek geweest om over de vakantie te praten zij gaat weer een weekje met mij mee en Giselle gaat de 2e week mee.

Ik heb vandaag een slaapdagje dus ben lekker thuis bij mem. Morgen hebben we het zomerfeest van het kdc dat word vast ook weer gezellig.

Mijn aanvallen zijn er tussendoor ook nog steeds maar volgens mem gaat dat wel steeds beter en heb ik voornamelijk veel absences.

Zo nu zijn jullie weer even op de hoogte.

Groetjes van Wim
Lekker weertje hé
30 juni 2010, 21:17
Hoi allemaal

Hebben jullie het ook zo warm ik wel ik heb er zelfs wat extra aanvallen door en ik slaap weer wat meer overdag.

Gelukkig heeft mem vorige week met Saapke het zwembad opgebouwd dus nu kunnen we lekker zwemmen.



foto's
tussendoor lekker fruit eten en wat drinken dan komen we de tijd wel door en anders ga ik lekker binnen spelen daar staat de airco aan dus is het lekker koel.

Mem is dinsdag weer naar dr Kleyer geweest om over mijn nieuwe medicijnen te praten, ze zijn het er wel over eens dat ze wel werken, ik ben helderder en begrijp steeds meer en leer steeds meer nieuwe dingen.

Ik bijt nog wel eens maar dat is meestal als ik schrik of pijn heb.
We gaan dus eerst door met deze medicijnen en over 2 weken gaat de nedeltran 5 mg omlaag en als dat goed gaat misschien op den duur helemaal stop.

volgende week woensdag word de NVS weer opgehoogd en dan gaan we eerst een tijdje afwachten of dat voldoende is

Groetjes maar weer tot de volgende keer.

Wim

2 opmerkingen:

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...