dinsdag 6 september 2011

2009

Ik lig in het UMCG
8 okt 2009, 22:00
Hoi

Zoals sommigen van jullie op mijn web-log al hebben kunnen lezen of misschien al gehoord hebben ik lig in het UMCG.

Afgelopen maandag heb ik heel veel aanvallen gehad die ze thuis niet konden stoppen. de ambu is gekomen en heeft me naar het UMCG gebracht.

Op de SEH hebben ze me eerst nog eens stesolid gegeven en toen dat niet werkte hebben ze me 2.5mg dormicum gegeven toen sliep ik zomaar.

De volgende dag begonnen de aanvallen weer en heb ik weer stesolid gehad.
Tot aan vandaag toe heb ik nog steeds vele aanvallen maar ik lig gelukkig niet meer op High Care maar nu weer gewoon op M4 kamer 9. Ik was op 8 te druk dus ze hebben me verhuisd.

Ik hoop dat mijn hoofdje snel wat rustiger word dan kan ik lekker weer naar huis toe.

Groetjes Wim
Ik ben nog steeds in het UMCG
11 okt 2009, 22:43
maar het gaat al een stuk beter met mij.

Ik heb nog wel aanvallen en knippers en schokjes maar veel minder dan de afgelopen week.

Vanmorgen ben ik lekker in bad geweest en heb de cake gepikt van iemand van de verpleging. Hij was lekker
J

vanmiddag en vanavond heb ik lekker rondjes gelopen op de afdeling en vanavond ben ik in de snoezelkamer geweest.



filmpje


Daarna wassen en weer op bed want ik was wel moe.

Groetjes Wim


ik ben weer thuis 13 okt 2009, 09:01
Hoi

Ik ben gistermiddag thuis gekomen uit het UMCG. Ik ben daar een week geweest.
Iedereen die mij nog herkende vond dat ik groot geworden was en rustiger.

Ik moet over 6 weken weer op controle komen bij dokter Fock en als het eten me dan nog niet echt smaakt gaan ze bekijken of de keppra er weer af kan of de dosering omlaag.

Verder is het nog wachten op de oproep voor de plaatsing van de NVS. Dan moet ik weer een paar dagen opgenomen worden.

Ik ben vandaag weer lekker naar school toe.

Groetjes Wim

De datum is bekend
2 nov 2009, 23:50
Hoi

Mem is vorige week donderdag gebeld door professor Brouwer. Die vertelde dat ik op maandag 30 november mijn NVS krijg.

Op http://www.epilepsienukanhetbeter.nl/NVS/index.php kun je als je wilt er iets over lezen. Ik word zondagmiddag opgenomen en dan maandagmorgen vroeg geopereerd en als ik geen gekke dingen uithaal mag ik dan dinsdag weer naar huis toe.

Verder gaat het wat wisselend met mij over het algemeen ben ik wel vrolijk maar ik ben nog wel snel moe en mij lopen is wat minder geworden.

Ik ben ook met heit naar de revalidatie arts geweest en daar viel het slechtere lopen ook op. Mijn schoenen moeten worden aangepast omdat mijn spitsvoeten toch wel erg veel spanning opbouwen.

Ik krijg nu om de paar maand een oproep vanuit Lyndenstein waar ze alles goed in de gaten gaan houden.

Dit was het eerst weer.

Groetjes Wim
update
24 nov 2009, 23:00
Hoi

Hoe is het met jullie, met mij gaat het niet zo ik lig sinds zondagavond in het UMCG.
Ik had de hele dag aanvallen en ze hadden me thuis al veel dormicum en stesolid gegeven dat ze het niet meer vertrouwden.

In het ziekenhuis heb ik nogmaals stesolid gehad en daarna ben ik in slaap gevallen. Gisteren had ik ook nog aanvallen maar vandaag is het gelukkig rustig. Ik slaap wel veel en heb vanavond weer lekker warm eten gehad.

zondag a.s. word ik weer opgenomen (ik hoop dat ik tussendoor even naar huis mag) maar dan voor de NVS plaatsing.

Op http://www.youtube.com/watch?v=khIZrVJEOa8 is in een PowerPoint te zien wat ze tijdens die 1.5 uur die de operatie duurt gaan doen.

Ze hebben deze operatie nog niet eerder in het UMCG gedaan en daarom komt er een neurochirurg uit Amsterdam meekijken.

Nou Groetjes maar weer
Wim

Sinterklaas en even een update
6 dec 2009, 21:26
Hoi

Hebben jullie een fijne sinterklaasavond gehad? ik wel .
Ik heb nieuwe dvd's van Beer in het blauwe huis en tweenies gekregen en muziek telefoons en muziekboekjes en ook nog een muziekbal.
Verder heb ik ook een camera gekregen met muziek dan kunnen we onszelf op de tv zien Siem en ik.
Ik vind dat wel leuk en dat weet  de Sint gelukkig .

Siem heeft een MP4 speler gekregen en die kan ook weer op mijn camera. Hij heeft ook lego - playmobil en een wandklok gekregen.
en samen hebben we het spelletje Stef stuntpiloot gekregen.

Afgelopen maandag ben ik geopereerd in het UMCG. Daar heb ik de NVS gekregen. Alles is goed gegaan ze zijn 3 uren bezig geweest.

Ik was snel weer wakker en om 2 uur was ik alweer op mijn kamer om met heit te knuffelen.


foto


Ik heb die dag goed gegeten en gedronken en was vrij helder. Wel krijg ik nog om de 4 a 5 uur een paracetamol voor de pijn.

Dinsdagmiddag mocht ik nadat er een foto gemaakt was weer lekker naar huis. Ik ben nog niet weer naar school geweest omdat de wonden eerst wat meer moesten genezen.
Ik ga waarschijnlijk maandag weer naar school toe.

Zo nu zijn jullie ook weer even op de hoogte.

Groetjes Wim

De NVS staat aan
23 dec 2009, 14:29
Hoi

Afgelopen maandag is de NVS aangezet door prof Brouwer in Groningen. We waren iets te laat maar hij heeft gelukkig wel gewacht.

Ik had de dagen ervoor ook al kleine aanvalletjes en maandag middag kreeg ik tijdens het wandelen een grote aanval op straat. Gelukkig waren Heit en Sibo erbij. Ik heb maandag 2x stesolid gehad en dinsdag ging het alweer een stuk beter met mij.

Het is echt winter omdat er zoveel sneeuw ligt rijd de Javo niet dus ik ben al vanaf vorige week vrijdag thuis. Ik houd niet zo van sneeuw ik vind het veel te koud .

ik wens jullie allemaal een hele fijne kerstdagen toe en een gelukkig Nieuwjaar


kerstkaart



Groetjes Wim

1 opmerking:

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...