dinsdag 6 september 2011

2009 Hart van Nederland


4 apr 2009, 21:26
Hoi Allemaal

Mem werd op 1 april gebeld door het Nationaal epilepsiefonds om te zeggen dat ze nog een vrijwilligster zoeken voor de 2e week, degene die het eerst zou doen krijgt een baby en gaat dus niet meer mee.

Ook werd mem gevraagd of we mee wilde werken aan Hart van Nederland die gaat een item maken over het NEF en nu zochten ze nog een gezin wat van de vakantie reizen gebruikt maakt.
Wat mem betreft hadden ze die avond best mogen bellen dat het een grap was .

Nou het was geen 1 april grap
Ze zijn vanmiddag na 2 uur file leed hier geweest te filmen. Ik heb me even van mijn beste kant laten zien en ze waren dus dik tevreden over de opnames.

Siem vond de camera heel interessant en heeft de camera man even geholpen.

Nu maar hopen dat er nieuwe vrijwilligers zich aanmelden zodat ik 2 weken op vakantie kan. Anders halen heit en mem mij op en ben ik de laatste week bij hun op de camping.

De uitzending is zondagavond om 22.30 uur.

http://www.hartvannederland.nl/nederland/2009/epilepsie-fonds-zoekt-vrijwilligers/ deze link werkt helaas niet meer.



Wim

2 opmerkingen:

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...