woensdag 7 september 2011

2011 mijn lange opname deel 3

15 dagen
19 apr. 23:42
Hoi

Ik was vandaag wat suffer dan gisteren, was vanmorgen ook wat moeilijker te wekken.

Ik ben verder wel actief bezig geweest vanmorgen met de PM er en vanmiddag hebben we een poos voor bij de ingang gezeten,
Ik vond die duiven en alle mensen wel leuk om te zien.

Ik ben daarna lekker in het grote bad geweest dat vond ik super Toen eten en weer Ernst en Bobbie kijken tot bedtijd.
Nog even bezoek gehad van Fabian Susan en Otto.

Verder weinig nieuws mijn ketose blijft hoog 6.2 maar verder geen zichtbare aanvallen gelukkig. de calorieen zijn verhoogd naar 1650 maar weer afwachten dus of de ketose nu gaat zakken.

Groetjes Wim

Week 5
20 apr. 22:58
Hoi

Ik ben vandaag alweer 5 weken opgenomen in het UMCG.
Mem vind mij rustiger dan voor de opname maar er komen wel streekjes terug.
Het zelf staan en lopen gaat ook langzaam vooruit maar wel steeds beter.

Mem en ik hebben vanmiddag lekker buiten gezeten en zijn even naar de C100 geweest om te winkelen, ze heeft weer lekker nootjes voor mij gekocht en miniblikjes cola light.

Morgen is de grote dokters ronde en dan gaat mem en de verpleging vragen ik in ieder geval mee op weekend verlof mag zodat ik met Siem zijn verjaardag en de Pasen lekker thuis ben.

Vanmiddag nog even bezoek gehad van Jeannette en Jesse. Dit was gezellig. Jesse hoeft niet meer in een campingbedje zegt hij, ik vind het wel leuk hoor vooral als hij zo heen en weer wiebelt .Jesse vond er mee spelen is veel leuker.

Morgen heeft mem ook weer overleg met de diëtiste over of calorieverhoging of ratioverlaging.
De ketose blijft rond de 6.4 en dat kan ook een oorzaak van zijn sufheid zijn.

Mem heeft de ketocal is weer besteld en we hebben weer een doorlopende machtiging gekregen ipv een jaarlijkse machtiging.
Nu moet ze alleen nog een goede verhouding voor een wafel vinden, er is al een blik mislukt.

Maar weer afwachten wat morgen weer brengt

Groetjes Wim

Bijna verlof
21 apr. 21:43
Hoi

Vandaag weer een goed dagje voor mij. Het lopen gaat ook iets beter en er staat niets meer in de planning bij de dokters.
De ketose en glucose kunnen ze thuis ook wel prikken.

Aangezien ze weekends weinig doen had mem gevraagd of ik op weekend verlof mag, Siem is zaterdag jarig dus daar een feestje van en met pasen thuis is ook wel lekker.

Het dieet is vandaag weer aangepast Ik zit nu op een ratio van 3:1 .
De calorieen blijven eerst op 1650 omdat ik toch wel gegroeid was de afgelopen week.
De ketose is wel te hoog nog steeds. Vanavond alweer 6.6, er hangt echt weer een ketoluchtje om me heen.

Ik moet maandagavond wel weer terug maar ik denk en hoop dat we nu ons langste tijd hier wel gehad hebben.

Groetjes Wim

Ik ben het weekend lekker thuis J
22 apr. 22:10
Hoi

Ik ben vanmiddag thuis gekomen voor een lang weekend.
Ik moest wel even wennen maar heb een en glimlach van oor tot oor.
Vanavond heeft de kapper eerst mijn haar maar eens geknipt dat was fink gegroeid in 5 weken.

Mem zou mijn medicijnen even halen bij de apotheek en nu bleek dat ze geen talaoxa hadden en ze konden het ook nergens krijgen.
Mem is daarom maar weer naar het ziekenhuis gegaan om daar de taloxa op te halen anders moest ik misschien eerder terug.

Morgen is het Siem zijn 10e verjaardag en dan gaan we zondag lekker rustig aan even bijkomen van alles.

Fijne Pasen allemaal.

Groetjes Wim

Pasen
24 apr. 22:35
Hoi

Het weekend is alweer halverwege en ik vind het super thuis.

Zaterdag was Siem jarig die is nu eindelijk 10 jaar



's morgens vroeg mocht hij al de eerste kadootjes uitpakken.



en dan wachten op de visite en dat duurde lang, hij kon bijna niet wachten.
Pake en simone waren de eersten.





Later kwam de rest en de meesten zijn blijven eten. Dit vond ik heel gezellig.




Zondag waren we lekker een dag met eigen familie maar helaas een iets mindere dag voor mij.
Ik had de hele dag door wat kleine aanvalletjes en vanmiddag een stevige stijfkram waar bij ik viel, ik moest wel een half uur bijkomen, later nog wel wat aanvalletjes maar verder wel beter en het asperge ovenschoteltje smaakte me prima.

Morgen is het opendag op de zorgboerderij en als ik wat fit ben gaan we daar lekker naartoe.

iedereen nog een fijn weekend verder.

Groetjes Wim

Week 6

28 apr. 17:23
Hoi

Ik ben alweer een paar daagjes terug op de afdeling en eigenlijk gaat het iedere dag steeds een beetje beter met mij.

Op 2e paasdag ben ik nog mee naar de opendag geweest bij Heit op de boerderij.




Ik vond het daar wel gezellig met al die mensen en nieuwe jonge dieren.

Ik heb deze week goed geoefend met lopen en dit gaat ook steeds beter alleen mijn linkerkant wil niet helemaal meewerken. De fysio denkt wel dat dit weer goed gaat komen.

Gisteren had ik een nieuw speelplekje gevonden, eerst vond ik het wel leuk om even voor mijn deur op de gang te zitten.




Vandaag is mijn dieet weer aangepast omdat mijn ketose steeds veel te hoog is. Ik krijg nu ook meer calorieen omdat ik moet groeien in plaats van afvallen.

Vanmorgen is Janny van school op visite geweest, dit vond ik wel gezellig al vond ik hel wel nodig om haar even te knoeien, vond ze gelukkig niet zo erg.



Morgen mag ik weer op weekend verlof en als alles zo door gaat duurt het niet zo lang meer voordat ik weer naar huis mag.

Groetjes Wim

Week 7
5 mei, 12:55
Hoi

Volgens iedereen word ik steeds meer de boef als van voor de opname en op wat knippers na is het op epi gebied vrij rustig.
Alle voorbereidingen voor mijn ontslag zijn in werking gezet.
Medicijnen en sondevoeding zijn besteld en al grotendeels thuis bezorgd (alleen de calogen nog).

Woensdag zijn heit mem en ik even terug geweest naar de IC om afscheid te nemen en om dat boek af te sluiten.
Ik vond de piepjes van de beademing maar niets maar het personeel was blij om te zien hoe ik tegen alle verwachtingen in zo was opgeknapt.

Vanmorgen ben ik weer gewogen en heeft mem weer overleg gehad met de diëtiste, we veranderen eerst niets ik was wel wat gegroeid gelukkig. De grote doktersronde is ook al langs geweest en ik mag morgen lekker naar huis.

Ik ga wel terug naar dr Fock bij de volgende controles en dan kijkt de diëtiste ook even mee.

Groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...