dinsdag 6 september 2011

2010 vakantie

Ik ga op vakantie en ik neem mee
6 aug. 2010, 22:14

foto

Zaterdag ga ik op vakantie naar Lemele bij Ommen.
Heit en mem en Siem brengen mij er 's middags naar toe. Ik heb er wel zin in.
Heit is dan ook jarig maar dat hebben ze vorige week al gevierd met een BBQ.

Verder gaat het wel redelijk lekker met mij. Ik heb wel buien dat ik boos ben en veel bijt of om me heen mep en heb mem per ongeluk ook een klap verkocht die haar pijn deed dat was niet de bedoeling maar ja het gebeurde gewoon.

Ze hebben nu de nedeltran wel weer terug naar het oude gebracht en hopen dat ik me dan ook weer beter ga voelen.
Ik krijg nu ook wat anders om mijn aanvallen te stoppen. Het is wel dormicum maar dan in kleine flesjes die in mijn wangzak gewreven word. Als dit goed werkt dan hoef ik de neusspray niet meer en dat vind ik helemaal niet erg dat is echt rotspul en doet erg zeer in mijn neus.

zoals gezegd gaat het met mijn epi dus wel redelijk op wat knippers en absences na. De professor gaat eerst niets meer veranderen aan de NVS en medicatie en hoopt dat mijn gedrag ook snel verbeterd ze weten nog niet of het door de pubertijd komt of doordat alles nu wat anders bij mij binnenkomt.
Dat word vervolgd dus.

Na de vakantie ga ik naar een nieuwe groep op het Bijehûs ik ga naar de blomkes. Over het hoe en wat zijn heit en mem nog bezig met het kdc.
De eerste plannen waren ze het niet mee eens maar ze komen er vast wel uit voordat de oude groep opgeheven word.

Nou dit waren de laatste roddels van hier, iedereen nog fijne dagen toegewenst en tot de volgende keer.

Groetjes Wim

Vakantie 2010




5 sept. 2010, 21:53
Hoi Allemaal.

Hebben jullie een fijne vakantie gehad? Ikke wel
J.
Ik ben op vakantie naar Lemele geweest van 7 tot 21 augustus. Heit en mem en Siem hebben mij er naartoe gebracht en ik heb meteen maar het ballenbad ingepikt.





Ik was er de 1e week met Sheila en we hebben ons best vermaakt.
We hebben gewandeld, en gesnoezeld en gezwommen.







We zijn naar de Apenheul geweest en naar het klepperfeest en naar de kermis, die vond ik leuker dan de muziek.







Op vrijdagavond kreeg ik aanvallen en deze stopten niet ondanks de dormicum en stesolid. Ze hebben er maar een dokter bij geroepen en deze heeft nog met mem gebeld in Duitsland om te overleggen hoe ze verder moesten handelen.
De aanvallen zijn later wel gestopt gelukkig en ik heb daarna nog onrustig geslapen.

Zaterdag is Giselle gekomen zij was de 2e week bij mij. Ik heb tijdens deze week nog wel aanvallen gehad en slaapdagen maar ik heb ook nog genoeg gedaan en gezien.

We hebben weer gesnoezeld ( ik heb stiekem de deksels van de bubbelunits afgehaald) en gezwommen en gewandeld.


We zijn deze week naar het Dolfinarium geweest, dit vond ik wel leuk maar ik wilde tijdens de show geen kleed voor mij dus ik was lekker nat.


Er was nog steeds kermis en feest, daar zijn we ook weer naar toegeweest en yes ik mocht weer op de pony. Ik heb zelfs op het grote paard voor de huifkar gezeten.





Ik ben nu alweer 2 weken naar het KDC geweest, ik zit nu in een nieuwe groep en moet daar nog wel wennen maar dat komt vast wel goed.


Groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...