zondag 4 januari 2015

Gelukkig en gezond 2015

Hoi Allemaal

Het is wat laat maar toch ook van mij een gelukkig en gezond 2015 gewenst.




Ik hoop dat iedereen een mooi jaar heeft met veel liefde en geluk en weinig aanvallen vanuit de Epi wereld.

Ik heb het in 2014 vrij druk gehad met sporten.

Paardrijden

zwemmen


en nog veel meer op de boerderij hoewel ik meestal de trampoline wel het mooist vind.


In november heb ik samen met Heit en Mem Sinterklaas opgehaald in de haven, dit duurde wel lang hoor dus we hebben onderweg nog even naar hem gezwaaid.


Met kerst hebben zijn we eerst naar de kerk geweest voor het kerstfeest van de zondagsschool, Siem nam dit jaar afscheid en heeft een mooi dagboek en leesboek gekregen..
Ik vond het daar wel gezellig en er was ook een echte baby die lag in de wieg waar ik ook in heb gelegen,



Later hebben we lekker gegeten en gezellig met elkaar films gekeken.



Ik heb 2014 alleen niet zo goed afgesloten, ik heb de griep en als een dokter zegt dat je na een reflux operatie niet meer kun boeren of spugen, geloof hem dan maar niet dat lukt best wel :(


Ik heb een week alleen maar sondevoeding gehad omdat ik vanwege het ketogeen dieet toch wat moest hebben en sinds dit weekend eet ik weer wat normale maaltijdjes.
Hopelijk is de griep nu uitgewerkt en kan ik straks weer lekker spelen op de zorgboerderij.

Ik hoop dat we allemaal met elkaar een mooi en op epilepsie gebied saai Nieuwjaar krijgen.

Groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...