dinsdag 27 januari 2015

Alweer een poosje thuis maar nog steeds niet fit

Hoi

Ik ben vrijdag 9 januari weer thuis gekomen uit het MCL en ik eet sinds 2 weekjes weer wat normaal eten voor die tijd hoefden ze me dat niet voor te zetten.

Ik ben nog steeds snel moe en volgens de meesten die mij kennen zit mij nog iets dwars maar niemand weet echt wat en ik kan het niet zeggen.

Ik ben wel weer aan het paardrijden en hopelijk kan ik straks ook weer lekker zwemmen als ik er fit genoeg voor ben dat NORO virus heeft mijn epilepsie flink in de war gemaakt, soms is zelfs mijn ademhaling even weg als ik te diep slaap en meestal komt die ook zelf weer terug en heel soms heb ik daar wat hulp bij nodig en dan is de NVS daar ook een goed hulpmiddel voor.

Hebben jullie die sneeuw ook gezien afgelopen weekend nou het lijkt leuk als je binnen bent maar
als ze ineens bedenken dat ze willen wandelen met mij kan ik je wel vertellen dat ik sneeuw HELEMAAL niets vind veel te glad ( ben ook 2x uitgegleden ) ik wilde zaterdag ook niet weer naar buiten en dat heb ze even goed duidelijk gemaakt.

Nou tot de volgende keer maar weer

Groetjes Wim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...