dinsdag 6 januari 2015

BINGO

Hoi

Ik schreef de vorige keer al dat ik niet zo fit was,nou dat vond de dokter vanmorgen ook dus ze heeft me naar het ziekenhuis gestuurd voor onderzoek.
Ze denken dat ik een buikgriepvirus bij me heb en vonden me wat uitgedroogd.

Ik lig nu in het mcl in Leeuwarden en ze hebben vanavond een infuus ingebracht met natrium en kalium,ze hadden overleg met het umcg gehad en die vonden het niet verstandig om mij ors te geven.

Mem slaapt vannacht hier bij mij,omdat de zusters niet zo bekend zijn met imij het dieet en mijn epilepsie.

Ik hoop dat ik morgen veel beter ben en snel naar huis mag.

groetjes

Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...