donderdag 9 oktober 2014

2 daagjes later

Hoi

Vandaag maar even de blog van gisteren, mem was gisteren toe moe Ze was om 7.20 uur al op weg naar mij toe. Ik heb lekker gedoucht en toen moesten we wachten tot we naar de OK mochten.

om half 12 mocht ik komen maar daar aangekomen moesten we weer wachten want de operaties liepen uit. Om half 1 was ik dan eindelijk aan de beurt. Ze hebben eerst alles even doorgesproken met de chirurg en toen mocht ik slapen.



Ze zijn om 1 uur begonnen en na 40 min was alles klaar en mocht ik weer naar de Pacu.
Daar heb ik een uurtje gedommeld en toen mocht ik weer naar de afdeling terug.
met een dapperheids diploma


aan het eind van de middag heb ik wat rondjes op de gang gelopen en nog even in de snoezelkamer gespeeld gelukkig was de bubbelbuis er nog.

Vannacht heb ik lekker geslapen en vanmorgen ben ik naar de speelkamer geweest dit vond ik wel leuk en gezellig. Daarna ben ik nog voor een thorax foto geweest en nu mag ik naar huis toe.

Groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...