donderdag 8 januari 2015

nog steeds in het MCL

Hoi

We zijn nog steeds in het MCL ze hebben gisteren nog wat onderzoekjes gedaan en mijn kalium was te laag, dit hebben ze met een infuus weer aangevuld.
Gistermiddag kwam de uitslag van de kweek terug en ik blijk het NORO vvirus te hebben. Dit is erg besmettelijk dus wij mogen niet van de kamer af en wie er in komt moet een schort voor en handschoenen aan plus een mondkapje, het lijken net marsmannetjes :-)

Ik spuug niet meer maar heb nog wel diarree en verder ben ik erg moe en houd ik wat koorts maar dat is niet zo erg volgens de kinderarts want dat is een teken dat mijn lichaam aan het vechten is tegen de infectie.
( er zitten wat fouten in die verbeterd mem als ze weer thuis is,de tablet heeft vast ook de griep)

Gisteravond zakte ik ineens weg de saturatie ging naar beneden en ze konden geen reactie van mij krijgen dus heb ik wat extra zuurstof gehad. Waarschijnlijk was het een aanval volgens de dokter.
Daarna ging het weer beter. Vannacht ben ik een paar keer wakker geweest en lag met de kastdeur te spelen,vond mem niet zo leuk.
Vanmorgen ook nog een zware aanval en nu lig ik volgens mem nog te rustig in bed.

Als heit en mem het aandurven mag ik naar huis maar ze hebben besloten om hier nog 1 nachtje te blijven en hopen dat ik morgen fitter ben.

Groetjes Wim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...