maandag 25 november 2013

Ik lig in het UMCG

Hoi

Ik ben vandaag weer opgenomen in het umcg met heel veel aanvallen. Na de dagopname van donderdag leek het iets beter te gaan, wel aanvallen maar die konden ze thuis stoppen.

Zondag liet ik al een ander soort aanvallen zien dan dat ze van mij gewend zijn, ik ben zelfs gevallen in de douche tijdens zo'n aanval. Ik heb nog wel wat met de visite gesjanst maar ik had ook nog veel trekkingen.

Vanmorgen begon ik al met zware aanvallen die niet op dormicum reageerden, dus na overleg met het umcg toch maar 112 gebeld. De mannen van de ambulance hebben eerst geprobeerd om mij wakker te krijgen, ik reageerde eerst nergens op dus ze zouden nogmaals couperen maar toen werd ik waker. Ze hebben me in de ambulance geladen en met toeters en bellen snel naar Groningen gebracht.

In de ambulance zakte ik weer in een soort coma slaap, de monitor hield mij in de gaten maar ik reageerde helemaal nergens meer op, toen heeft de man van de ambulance met mem overlegt en hebben ze de magneet gebruikt voor de NVS, hier reageerde ik wel op en werd ik ook weer wat waker van.

Om 10 uur ben ik van de SEH overgeplaatst naar M4, daar heb ik nogmaals dormicum gehad en ik krijg nu rivotril als onderhoudsdosering . Vanavond krijg ik nog een halve maaltijd en 5 mg dormicum en dan hopen ze dat ik rustig ga slapen en morgen minder aanvallen heb.

De kinderarts heeft mijn oren en buik nagekeken er zit niet echt een verstopping in mijn buik gelukkig. Mijn oren zijn wel wat rood en daar komt troep uit dus dat houden ze in de gaten.
Ik heb nu wel een neusspray en dat vind ik helemaal niets maar ja zij zijn groot en ik is klein.

Hopelijk morgen een beter berichtje van mij.

Groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...