woensdag 27 november 2013

dag 3

Hoi allemaal

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes die jullie sturen

Ik had vandaag niet zo'n goede dag als gisteren, ik heb de hele nacht omgespookt en vanmorgen was ik erg moe. Mem was al vroeg in het ziekenhuis omdat we een afspraak hadden met prof Brouwer, ze hadden de dokter gebeld maar die wist niets van een afspraak dus zijn we even naar de poli gelopen.
Daar hoorden we dat de afspraak geannuleerd was omdat ik ben opgenomen.

de dokter is later na de poli bij mij op de afdeling geweest daar heeft hij de NVS doorgemeten en de sterkte weer op 2.25 mA gezet nu maar hopen dat dat gaat helpen.

Verder zijn er wel artsen geweest om te kijken hoe het nu ging en of ik nog last van verstopping had, er zou ook een dokter naar mijn oren kijken maar die is niet gekomen.

Ik had vandaag weer kleine aanvalletjes en was heel erg moe, ik heb wel geprobeerd een rondje te lopen maar net voor mijn kamer kreeg ik een a tone aanval ( dan is mijn spierspanning ineens even weg) ik ben toen ook gevallen dus mem heeft mij snel in de rolstoel gezet. daar ben ik in slaap gevallen dus hebben ze mij maar in bed getild.

Ik heb verder de hele tijd geslapen dus mem is maar eerder naar huis toegegaan.

Hopelijk ben ik morgen weer fit

truste

1 opmerking:

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...