vrijdag 22 november 2013

Aanvallen bah

Hoi

Zoals sommigen van jullie op mem haar facebook al hebben gelezen zit ik weer in de aanvallen.
Ik knipper al wat langer maar sinds vorige week heb ik ook weer last van stijfkrampen en knikjes.

Gisteren kon Heit op de boerderij de aanvallen niet stoppen ze hebben een paar keer de magneet gebruikt en dormicum gegeven maar niets hielp dus hebben ze maar een ambulance gebeld.
Deze heeft mij naar het UMCG gebracht daar heb ik na onderzoek nogmaals dormicum gehad en die leek te helpen.
Ik mocht weer met Heit mee naar huis toe maar als de aanvallen weer begonnen moest ik opgenomen worden voor observatie, ze hadden een bed voor mij klaarstaan voor het geval dat ....

's avonds heb ik nog een keer dormicum gehad en daar ben ik na 20 minuten lekker van in slaap gevallen. ze konden me vanmorgen bijna niet wakker krijgen maar het is ze toch gelukt.

Ik ben vandaag aardig actief geweest op de boerderij maar ben nog wel moe en ik denk dat er misschien nog wel een aanvalletje aan komt.

Hopelijk heb ik het mis.

Er was ook een leuk puntje hoor deze week, mijn nieuwe rolstoel is klaar.
hij lijkt op degene die ik nu ook heb maar is veel groter en er zitten wat nieuwe dingetjes op zodat hij ook makkelijker meekan in een gewone auto.

Groetjes Wim

1 opmerking:

  1. Lieve Wim, ik bid voor je en zal God vragen dat hij om je heen zal staan en je mag je gedragen voelen. De engeltjes staan beschermend op je voeteinden. Dag lieve jongen, er zijn die veel van je houden

    BeantwoordenVerwijderen

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...