donderdag 28 november 2013

Ik ben weer thuis

Hoi

Ik ben weer lekker thuis in mijn eigen bedje.

Ik heb vannacht lekker geslapen en werkte vanmorgen ook wel goed mee met aankleden.
ze hadden me alleen een te grote luier om gedaan en daarom moesten ze me regelmatig verschonen.

Vanmorgen kwam de grote visite langs en ze vonden allemaal dat ik goed opgeknapt was dus ik mocht morgenvroeg naar huis toe. Mem heeft gevraagd of ik dan niet aan het eind van de dag naar huis mocht omdat ze morgen weer naar het werk moet, dit was gelukkig goed.

door alle dormicum en rivotril werken mijn darmen weer wat langzamer dus ze hebben me een microlax gegeven om me te helpen, nou het douchen was lekker hoor ik was daarna weer fris en fruitig.

We zijn om 16.00 uur van de afdeling weggegaan en om 16.15 reden we bij het umcg weg.
Het was zo druk op de weg dat we pas om 18.00 uur weer thuis waren.

Vanavond thuis even weer gedoucht om de ziekenhuis bacteriƫn af te spoelen en nu lig ik lekker te slapen.

Groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...