dinsdag 26 november 2013

Dag 2

Hoi

Het gaat alweer wat beter met mij gelukkig, ik heb vannacht rustig geslapen volgens de zusters.
Ik had vandaag wel wat kleine aanvallen en wat knippers maar die rare aanvallen gelukkig niet.

Mem heeft ook even met de diƫtiste gesproken over de nieuwe ketocal en het dieet, volgens de nieuwe berekening kunnen de fantomalt en de vezels eruit maar moet er meer vet bij, dit zou ze even uitzoeken. ze wilde ook graag mijn lengte en gewicht weten om te kijken of het dieet nog aangepast moet worden. Ik ben nu 1.68 groot en weeg ongeveer 58,5 kilo.
Dit word weer vervolgd dus.

Vanmiddag zijn de Cliniclowns langs geweest, ik most er eerst even aan wennen maar vond het later wel leuk. Mem heeft via de mail ook muziek voor mij gekregen dit hebben we vanmiddag ook even gedraaid en daarna heb ik beer gekeken op de laptop.

Ik ben om 8 uur op bed gegaan maar pas om 10 uur vanavond gaan slapen.

Groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...