maandag 6 oktober 2014

Nog 2 nachtjes slapen

en dan krijg ik mijn 2e NVS.

Hoi

Het heeft even geduurd maar de oproep is nu dan toch binnen.
5 Jaar geleden was ik het eerste kind dat een NVS kreeg in het UMCG en woensdag ben ik daar weer de eerste bij wie hij vervangen word. We vinden het allemaal wel spannend hier.
op http://www.epilepsienukanhetbeter.nl/NVS/ kun je lezen wat een NVS is en doet.

Verder gaat het eigenlijk wel lekker met mij, het enige waar ik echt last van heb is mijn maagsonde, die doet zeer en bloedt soms.

Doordat Mem het dieet veranderd heeft is mijn ketose nu weer boven de 5 mmol dat is vrij hoog nu de glucose nog wat lager dan is alles eerst weer in evenwicht.

Dinsdag word ik opgenomen en als het goed is word ik woensdag geopereerd en dan ik het afwachten hoe alles gaat.

word weer even spannend maar zal vast goedkomen.

Groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...