zondag 28 september 2014

Weer een stapje verder

Hoi

Er is in de afgelopen week weer veel veranderd, Mijn medicijnen zijn verhoogd en Mem heeft samen met Greet mijn dieet veranderd, het is weer wat strenger geworden omdat ze mijn ketose maar niet goed krijgen.
Deze blijft steeds te laag dus nu krijg ik minder koolhydraten en meer vet ik ga weer naar een ratio van 3 : 1 met 900 calorieën per maaltijd. Dat word dus weer 2 dagen rekenen voor mem.

Ik ben dinsdag naar het UMCG geweest, ik had daar een afspraak met de neurochirurg om kennis te maken. Daar kregen we te horen dat er nog 2 afspraken waren die middag maar de brieven waar dat in stond was niet naar ons verstuurd ( gelukkig had mem de taxi terug nog niet besteld)

We hadden eerst een gesprek waar we te horen kregen dat de operatie 8 oktober is plus een uitleg wat ze gaan doen. Daarna zijn we even op bezoek geweest op M 1 en om half 5 hadden we nog een afspraak bij de anesthesist, ze proberen om mij als eerste op de operatie tafel te krijgen, ik wacht maar af.

Ik heb tijdens het wachten mijn eerste selfie  gemaakt en volgens mij is het wel gelukt.



Heit en mem zijn nog steeds aan het zoeken naar een logeerplek, ze hebben nu contact met een andere stichting, daar is wel een wachtlijst en ze hebben daar 2 huizen die geschikt zouden kunnen zijn. Volgende week bellen ze weer en dan gaan we misschien daar ook even kijken. 

Groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...