dinsdag 7 oktober 2014

Nog één nachtje slapen

en dan ben ik als 2e aan de beurt voor de operatie

Hoi

Vandaag ben ik opgenomen in het UMCG, ik werd om 10 uur verwacht volgens de brief die we kregen maar toen we op de afdeling aankwamen was er  nog) geen plaatsje voor mij en misschien moest ik nog naar een andere afdeling.??

We hebben een paar uur in de ouder kamer gezeten en om half 12 hoorden we dat er een kamer was maar die moest nog leeg en schoon. Om half 2 heeft mem me maar uit de rolstoel gehaald om een stukje te lopen over de afdeling. Na 3 rondjes was de kamer eindelijk klaar en heb ik mijn eten gehad.

Vanmiddag kwamen de cliniclowns streep en kluts weer langs, stiekem vond ik het wel leuk en de puberversie van klap eens in je handjes was een groot succes. Jammer dat mem daar geen filmpje van heeft gemaakt. Het andere filmpje kun je vinden op Facebook wil niet echt op deze blog ik denk dat het te groot is.




Tijdens hun bezoek kwamen er zusters langs om bloed te prikken maar die zijn weer weggegaan en ik ben ook nog door de verpleging en clowns gemeten en gewogen. Ik ben nu 1.70 cm lang en weeg ongeveer 65,5 kilo en zelfs mijn ketose en glucose waren prima.

Heit en Siem zijn later nog even langs geweest, de zuster heeft mij vanavond naar bed gebracht mem is iets eerder weggegaan maar moet morgen alweer vroeg weg om hier op tijd te zijn.
Ik ben om 21.00 uur gaan slapen.

groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...