dinsdag 2 april 2013

Maart 2013

Hoi

Hoe is het met jullie? met mij gaat het nog steeds redelijk.
Er is weinig veranderd aan dat ik ergens last van heb maar ze kunnen het niet vinden.

Ik ben inmiddels bij de kinderarts geweest en had weer een vervelende parasiet in mijn darmen, die is nu weg maar het voelt nog steeds niet goed aan dus er sneuvelen nog steeds regelmatig maagsondes.

Buiten dat om gaat het wel goed met mij hoor, ik ben nog steeds vrolijk en vind het leuk om met heit te knuffelen en te stoeien.
Ik ben nu een hulpboer, als je me zoekt dan ben ik diegene in de blauwe overal die daar rondloopt


Op de boerderij krijg ik sinds maart nu  ook muziek les van Hein Kaptein http://www.evertgroendijk.nl/muziek-verstandelijke-beperking/hein-kaptein/ dit vind ik nu wel mooi, ik moest er eerst even aan wennen maar ik doe nu wel mee.

Het filmpje volgt nog :)

Ik heb deze week ook weer een drukke week, vandaag waren we op de boerderij vanwege het recreatie rondje Achtkarspelen  woensdag weer paardrijden en donderdag moet ik naar de tandarts toe.

Oh ja ik krijg ook een nieuwe duofiets. degene die in een eerdere blog tezien was word omgeruild voor ééntje met trapondersteuning en hesjes om veiliger te kunnen fietsen. Aanpassen van de andere fiets moet 4000,00 euro kosten en deze staat aangepast bij de Hartingbank, hier hoeven nog maar een paar dingetjes aan veranderd te worden.

Mijn tillift is inmiddels ook al vervangen door een nieuwe en nu is het nog wachten op een nieuw bed,( ik word zo groot dat degene die ik heb bijna te klein is) en nieuwe schoenen en spalken dat schijnt heel moeilijk te zijn want er belt niemand terug en iedereen wil eerst uitzoeken hoe alles nu zit.
Ik hoop dat ze er snel achter zijn want mijn voeten doen wel zeer.

Nou dit heb ik de laatste maand beleeft nu maar eens kijken wat april gaat brengen.

Groetjes Wim



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...