vrijdag 19 april 2013

ik ben weer thuis

Hoi

Bedankt allemaal voor jullie berichtjes.

Ik mocht vanmiddag weer naar huis toe.
Ik heb vannacht goed geslapen en had geen aanvallen, vanmorgen was mijn ketose nog laag 2.9 mmol
Mem heeft toen overleg gehad met de diĆ«tiste ze wilden eerst de calogen vervangen door liqiugen maar omdat ik al vaak buikpijn heb gaat dit toch niet door.

Vanmiddag was de ketose 3.8 mmol en ben ik al weer een paar keer de gangen rond geweest lopend dus eigenlijk was er geen reden meer om mij het weekend te houden. Helemaal aanvalsvrij word ik toch niet.

We waren om 5 uur vanmiddag weer thuis en om 6 uur was Siepie hier die heeft me eten gegeven en lekker in bed gestopt. Zij zou het weekend ook op mij passen ik zou dit weekend te logeren maar dat gaat nu even niet door dus komen ze me dit weekend thuis verwennen zodat Heit en Mem ook even vrij hebben.

Ik lig nu weer lekker in mijn eigen bed te slapen.

Groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...