donderdag 18 april 2013

ik ben vandaag opgenomen in het UMCG

Hoi

Ik ben vanmiddag opgenomen in het UMCG, ik had al een week achter elkaar veel aanvallen en daarvoor spookte het ook al en vandaag waren ze op de boerderij na 1 x dormicum en 10 keer met de magneet over de NVS niet meer te stoppen.
Dus mem heeft de Prof gebeld en die vond dat ik moest komen, maar heit durfde niet met mij in de auto nu ik zoveel aanvallen had.

Dus toen heeft mem de huisarts gebeld en die heeft een ambulance naar de zorgboerderij gestuurd.
de broeder heeft mij via een injectie dormicum gegeven en daarna namen de aanvallen gelukkig af.

Om half 4 waren we op de spoed eisende hulp daar hebben ze me aan de monitor gelegd en wat onderzoeken gedaan. ze hebben bloed afgenomen daar krijgen we nog uitslag van.

Om 18.00 uur ben ik overgeplaatst naar M1 want M4 lag vol.
Morgen komen de neuroloog en de diĆ«tiste langs om dingen door te praten. Mijn ketose was ondanks dat ik alleen sondevoeding heb gehad maar 1.2 mmol terwijl die 4 moet zijn.

Verder ben ik deze week ook bij de revalidatie arts en het OIM geweest.
De revalidatie arts werkte samen met een fysiotherapeut  en ze hebben bekeken hoe ik met en zonder schoenen loop en hoever ze mijn voeten in een hoek van 90 graden konden drukken.

Ik krijg nu nieuwe orthopedische schoenen met steunzolen en dan moet het lopen wel beter gaan.
Bij het OIM hebben ze ook naar mijn voeten en lopen gekeken en hebben ze mijn benen gegipst om nieuwe spalken te maken. Ik moet er 23 mei heen om te passen.

Nou dit was het laatste nieuws, tot de volgende keer maar weer.

Groetjes Wim

2 opmerkingen:

  1. We hopen dat je snel weer mee naar huis kan en mag Wim.
    Sterkte voor heit, mem en je broertje

    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lieve Wim
    Een wonder ben je kleine mens. Een diamant.

    Zie hier de kind'ren tot U komen. Gij zelf hebt hen genodigd Heer.
    Ze zijn van U; draagt Gij hun namen in Uw handpalmen gegraveerd.

    Kroep en Tut.
    Griet

    BeantwoordenVerwijderen

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...