dinsdag 23 november 2021

November filmpjes deel 3

dag 15

We zijn in 2003 verhuisd omdat ik een eigen kamer nodig had. Ik mijn kamer zijn alle hulpmiddelen aanwezig hierdoor kom ik tot mijn 19e thuis wonen en kan ik nog steeds 1x in de 14 dagen een weekend naar huis




dag 14

Zwemmen is iets wat ik ook heel leuk vind. Ik ben begonnen met baby zwemmen en heb zelfs mijn teddy diploma en pieten diploma




dag 13

Mei 2021 heb ik mijn 3e NVS gekregen in onderstaand filmpje kun je informatie hierover vinden


dag 12

Ik ben in 2011 voor de 2e keer begonnen met het ketogeen dieet en tot nu toe volg ik dat nog steeds





dag 11 

Ik vind van  kleins af aan paardrijden al heel leuk om te doen
Hopelijk kan at binnenkort weer



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...