donderdag 11 november 2021

November filmpjes deel 2

dag 5

in 2001 werd Siem geboren


dag 6

Ik ben een paar jaar met het NEF op vakantie geweest


dag 7
Ik kon niet naar een gewone school dus ben ik naar  een o.a KDC -zorgboerderij dagbestedingen geweest ik ga nu naar de Wouden 24



dag 8
in 2011 ben ik in een status geraakt nadat ik de eerste keer ketogeendieet en medicijnen had afgebouwd.
op 1 april 2011 kregen heit en mem te horen dat ze niets meer voor me konden doen 



                                                                              dag 9
Mem is samen met de dokter en diƫtiste 3 dagen later weer begonnen met het dieet en de medicijnen zijn weer opgestart en gelukkig werkte alles weer en ging de status weg en mocht ik n 6 weken toch weer mee naar huis.



dag 10

In oktober hebben we een opkikkerdag gehad we zijn naar een dierenpark geweest en wezen varen in Giethoorn en daarna lekker uit eten































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi

 Hoe gaat het met jullie in dit nieuwe jaar? Met mij gaat het zozo  Het trekken van de kiezen heeft niet geholpen de aanvallen gaan gewoon d...