donderdag 27 augustus 2020

SEIN

 Op dit moment zit ik in de taxi weer naar huis. De andere taxi was weer weggegaan dus we moesten 2 uur wachten. Mem had geen slangetje voor het oliemengsel maar via via is dat gelukkig geregeld.

De dokter en verpleegkundige vinden ook dat het zo niet kan met de aanvallen dus hebben ze de NVS door gemeten deze is nog steeds tussen de 18 en 25%

Ze hebben hem wat hoger gezet en nu heb ik wel weer wat praatjes.

Ze gaan ook bloedprikken om de spiegel van de medicijnen te bepalen omdat de paracetamol ook invloed kan hebben op de lamictal.

Ik krijg vanavond een dormicum tablet van 7.5 mg en als het nodig is morgenavond nog een.

Mocht het niet goed gaan dan moeten ze naar Zwolle bellen, mijn neuroloog heeft dienst.

Hopelijk helpt het en hoef ik niet naar een ziekenhuis.

Word vervolgd dus...

Groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...