zondag 12 juli 2015

Daar was ik weer

Hoi

Er is sinds de laatste update heel veel gebeurd hier dus Mem had even geen tijd om iets over mij te schrijven.

6 mei is Heit plotseling opgenomen in het ziekenhuis in Drachten, hij had al heel lang last van zijn dikke teen van de rechtervoet en de rest van het been was ook vaak ontstoken door wondroos. De dokter vertrouwde het niet en vandaar de opname, In het begin hadden ze het over 4 dagen dat hij moest blijven maar hij is er bijna 7 weken geweest. In die tijd is de teen geamputeerd en kwamen ze er achter dat hij te weinig eiwitten in zijn bloed had dit hebben ze in die weken grotendeels weer opgelost gelukkig. Hij moet nog wel rusten en kan daarom nog niet voor mij zorgen maar gelukkig hebben we nu ( tijdelijk ) extra hulp om mem te helpen.

Hij is gelukkig weer thuis dus we kunnen weer lekker knuffelen.

Met mij gaat het op zo nu en dan wat aanvallen 's avonds gelukkig wel goed. Ik heb ontdekt dat ik geluid kan maken en heb hele verhalen aan tafel, ze moeten zelf ontcijferen wat ik eigenlijk bedoel.

Ik heb ook weer wat controles gehad de afgelopen weken, ik weet nu dat mijn neustussenschot scheef staat dit heeft de kno arts gezien, ik was daar naar toe verwezen van wege mijn ademstops tijdens de slaap, ze gaan nog kijken of het echt door aanvallen komt of dat ik slaapapneu 's heb.

Verder ben ik ook naar de tandarts geweest en deze wil binnenkort onder narcose mijn gebit goed nakijken en tandsteen verwijderen en waarschijnlijk komt de KNO arts dan ook even langs om alles nog een goed te bekijken.

Afgelopen woensdag ben ik voor een EEG geweest, de uitslag daarvan krijgen we volgende week tijdens de ketocontrole.

We hebben deze week ook een afspraak bij de AVG arts deze gaat alles wat er met mij gebeurd wat in de gaten houden zodat er geen dingen gepland worden die misschien niet nodig zijn of kijken dat dingen gecombineerd kunnen worden om zo het vele reizen met mij wat te beperken.

Verder staan er nog wat veranderingen op de planning maar dat komt de volgende keer wel.

Hier onder nog een paar mooie fotootjes die van mij gemaakt zijn in de afgelopen weken.

Groetjes van Wim



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...