vrijdag 17 april 2015

Gelukkig weer thuis

Hoi

Ik ben gisteren laat gaan slapen en werd vannacht geplaagd door de zusters die hebben me met een neusspray geplaagd, dat vond ik niet leuk en ze hebben met 2 vrouw sterk er werk van gehad.
niet verder vertellen hoor maar volgens mij is mem de spray vergeten mee te nemen dus vanavond kunnen ze me er niet mee plagen.

Ik mocht vanmiddag gelukkig weer mee naar huis, ik heb vanmorgen nog wel een grotere aanval gehad bij het wakker worden maar daar kwam ik snel weer uit en verder was ik lekker alert na het douchen en ben ik met de zuster naar beneden geweest daar was prinses Beatrix.

Heit zou vandaag bij mij zijn omdat mem moest werken tot half 5 maar hij en Siem waren ziek dus is mem maar eerder van het werk weggegaan om mij op te halen, ze gaat morgen de uurtjes inhalen.

Vanavond lekker thuis gegeten en nu lig ik lekker in mijn eigen bedje.

Bedankt voor het meeleven.

Groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...