dinsdag 13 mei 2014

Ik ben weer thuis

Hoi Allemaal

Bedankt voor jullie lieve berichtjes

Mem heeft vanmorgen een gesprek met dokter Fock gehad en als ze het aandurfde mocht ik wel mee naar huis. Ze hebben de Taloxa opgehoogd en de verstopping weggewerkt en ik ben al een stuk beter dan vrijdag en dus mocht ik thuis wel verder opknappen.

Ze hebben vanmorgen nog een hartfilmpje gemaakt ( dit zou eigenlijk vrijdag) vanmiddag moest er nog bloed geprikt worden  urine opgevangen moest worden en misschien zou professor Brouwer ook nog langs komen voor de NVS
.
De arts kwam langs om te zeggen dat ze alle gesprekken en onderzoeken van het keto next spreekuur vandaag zouden doen inplaats van 26 mei.
Bertha is al langs geweest voor een gesprek en tijdens het gesprek kwam een telefoontje van de neuroloog dat de afspraak voor de 26e toch bleef staan en dat we thuis mijn plas moeten opvangen en mee moeten nemen voor het spreekuur.

om 3 uur was alles klaar maar de taxi kon niet eerder komen dan half 5 dus we hebben op de afdeling gewacht. Ik was om half 6 weer lekker thuis.

Mem was iets later want die moest met eigen auto achter ons aan en stond dus in de file.

Nou lig ik lekker te slapen dus tot de volgende keer maar weer.

Groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...