dinsdag 13 mei 2014

2 dagen later

Hoi

We zijn alweer 2 dagen verder en volgens mij werkt dat vieze spul nog steeds na.
Ik ben nog steeds in het UMCG en tot nu toe heb ik alleen zo nu en dan nog kleine aanvalletjes en knippers. Gisteren met Moederdag heeft mem een mooi fotolijstje gekregen en een mooie tekening.

We zijn ook even naar de snoezel kamer geweest ze hadden daar nieuw spul, ik vond de nieuwe kar helemaal super.



Maar ik vond de prikkels iets teveel dus heeft mem me weer naar mijn kamer gebracht, daar heb ik even geslapen.
Ze zijn ook nog steeds aan het puzzelen met mijn medicijnen en hebben maandag nog met onze eigen apotheek gebeld en HEHE ze zijn er eindelijk uit.

Ja movicolon mag bij het Ketogeendieet
en ja 2 gram calciumcarbonaat is 500 mg mg calcium en als ik die samen met een zakje fruiti vits (= 800mg calcium) binnen krijg dan kan het mijn botontkalking misschien stoppen.

Vandaag een wisselend dagje veel overprikkeld wat hoofdpijn veel poepen
en daarna lekker in bad of douchen

Mem heeft nog even met de kinderarts gesproken  over het hartfilmpje van vorig jaar iedereen weet de uitslag behalve wij. Er was wel een afwijking hij was aan de lage kant maar dit komt waarschijnlijk door de medicijnen en de clonidine zou nog wel wat meer omhoog mogen maar ze wachten nu eerst het nieuwe hartfilmpje af.

Nou tot de volgende keer maar weer
Truste

Groetjes Wim



1 opmerking:

  1. Dag lieve wim. je bent een stoere vent hoor. dikke kroep en tut

    BeantwoordenVerwijderen

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...