donderdag 27 maart 2014

Nog steeds in het UMCG

Hoi

Morgen lig ik alweer een week in het UMCG.
Ze zien nog wel wat aanvalletjes van mij, ( meestal moet Heit of Mem ze er even op wijzen)
en ik ben nog snel moe en erg wankel op mijn benen maar het gaat ondanks dat wel beter met mij.

Vanmorgen heb ik weer een EEG gehad, dit ging heel goed, ik vond het plakken niet leuk maar heb niet veel tegengestribbeld vandaag. Het EEG verliep ook vlot en deze keer kreeg ik geen aanvallen van het knipperende licht. Ik heb een paar kleine aanvalletjes gehad maar ondanks dat was de uitslag toch beter dan die van vrijdag.

Waar de aanvallen vandaan komen is nog steeds een raadsel voor iedereen, ze kijken nog of ik weer bacteriƫn in mijn buik heb en de uitslag van de mickey is ook nog niet binnen.

Mem denkt dat het wisselen van de seizoenen een rol speelt maar ze denken daar anders over en denken dat het misschien  spanningen zijn of de pubertijd.

wat het ook is ik hoop dat het snel weer overgaat en ik weer lekker mee naar huis kan.

Vanmiddag heb ik nog een poosje in de snoezel gespeeld en lekker tv gekeken op mem haar computer.



Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...