zaterdag 29 maart 2014

Ik ben thuis

Ik mocht op weekend verlof en als dit goed gaat mag ik ook thuis blijven maar als ik toch meer aanvallen krijg moet ik zondagavond of maandag weer terug naar het ziekenhuis.

Vanmorgen ben ik er met Sonja opuit geweest we zijn lekker naar de speeltuin geweest, ik was wel moe en het lopen wil nog niet super. Daarna heb ik lekker met de macaroni bak gespeeld.

Vanmiddag ben ik er ook nog met Sjoerdtje op stap geweest en heb ik lekker tv gekeken.
Na het eten nog even tv kijken toen lekker douchen en op bed.

Vanavond heb ik wel een zware aanval gehad maar die ging gelukkig zelf weer over.

Uit de onderzoeken die ze in het UMCG gedaan hebben is gekomen dat ik weer die bacterie in mijn darmen heb, ze gaan volgende week overleggen hoe en of ze dit gaan behandelen.
De troep die uit mijn mickey komt is geen ontsteking en hoeft niet verder met zalf behandeld te worden.

Mijn EEG was wel veel beter dan die van vrijdag dus ze veranderen eerst niets aan de medicijnen, mijn dieet is wel veranderd dus mem heeft vorige week alles omgerekend en vandaag alles uitgeprint opnieuw in de mappen gedaan. Ze kan maandag weer om nieuwe inkt  :).

Iedereen nog een fijne wekend en geniet lekker van het mooie weer.

Groetjes Wim






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...