woensdag 8 mei 2013

ruim een week later

Hoi

Hier weer wat nieuwtjes over mij. Het gaat ietsje beter met mij gelukkig.
Verstoppingen lossen langzaam op en ik begin weer te spelen met verschillende dingen.
Ik heb nu thuis ook een macaroni bak en kan daar tijden meespelen en als ik dan klaar ben dan mag mem weer aan het werk om alles weer op te ruimen en in de bak te doen.

De komende weken krijg ik het druk, ik moet naar Prof Brouwer voor de NVS en controle.
en naar dr de Koning (de kinderarts) . Deze afspraken zijn in het UMCG daar krijg ik ook nog een dexa scan en een hartfilmpje en gaan ze kijken of mijn nieren nog goed werken na 7 jaar dieet.

en in juni ga ik naar MW Huls in het MCL zij is een AVG arts ( AVG staat voor Arts Verstandelijk Gehandicapten ) Zij gaat samen met dr van Ede en dr Folkringa onder andere proberen erachter te komen waarom ik zo nu en dan zo boos ben dat ik mezelf zo bijt of waarom ik zo vaak mijn Mickey er uittrek.

Verder mag ik schoenen passen en nieuwe spalken ophalen.

Genoeg te doen dus de komende tijd. Tussendoor ben ik veel op de boerderij, ze hebben daar nu ook buiten een trampoline en heit en Sietse hebben voor mij een buiten box gemaakt zodat ik daar ook mijn eigen plekje heb als ik het te druk vind.

Word weer vervolgd dus

Groetjes Wim


2 opmerkingen:

  1. Super wim. En sterkte met al die onderzoeken, zul je vast ook wel van balen van die stome drukte. Maar ja jong het moet even.

    Dag stoere vent. Griet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Wim,en hiel folle sterkte my dyn besites oan de dokters.

    Leafs Willy xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...