woensdag 23 november 2011

Even weer de molen in

Hoi

Hoe is het met jullie? met mij vandaag iets minder. Ik heb een aanvallen dagje vandaag:-( . Het begon vanmorgen al en als ik niet een afspraak met de kinderarts had dan hadden ze me vanmorgen al dormicum gegeven.

Dinsdag had ik een afpraak bij het OIM, daar hebben ze (geprobeert) nieuwe afdrukken voor mijn spalken te maken, nieuwe schoenen besteld en de maten van een nieuwe helm genomen. We krijgen een seintje wanneer ze klaar zijn.

En vandaag ben ik dus naar de kinderarts geweest. Ze hebben het over mijn laatste opname gehad en over de klachten die ik nu nog heb. Er doet iets pijn in mijn buik en daardoor heb ik al 4 mickey's kapot getrokken uit mijn maag.
Mem wilde wel dat ze wist hoe ze me helpen kan maar ik kan het haar niet vertellen. Mijn bloeduitslagen zijn wel goed dus die hoefden niet nogmaals geprikt te worden.
Wel moeten ze weer wat ontlasting:wc: opsturen voor onderzoek naar bacteriën en parasieten enzo. Misschien dat daar een oorzaak uitkomt.

Verder heb ik de hele dag al aanvallen in vele soorten en heb nu dus al 2x dormicum gehad. Nu maar hopen dat het vannacht wat rustiger blijft in mijn koppie.

Ik ben nu begonnen aan de laatste week op het Bijehûs, volgende week woensdag is mijn laatste dag daar en dan ga ik donderdag met Heit mee naar de boerderij.

Tot de volgende keer

Groetjes Wim

1 opmerking:

  1. Wat jammer dat er weer aanvalletjes zijn.
    Hopelijk zijn je hulpmiddelen snel klaar, en zitten ze weer fijn.
    Geniet nog maar van de laatste daagjes op het KDC.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...