woensdag 1 november 2023

Tijd voor een update

 Hoi


Zoals de titel al zegt hoog tijd voor een update.

Met Pasen was ik dus lekker thuis. Verder was Siem jarig in april hij is 22 jaar geworden.

10 Juni was ik jarig en dat hebben we gevierd met een groot feest in Drachten met familie vrienden en een draaiorgel 






Ik heb me deze zomer thuis en in Drachten goed vermaakt kon lekker veel buiten zijn.




In september had ik een date bij de tandarts in het UMCG daar mocht ik slapen terwijl zij mijn gebit nakeken. Het trekken van de kiezen is niet gelukt dus dat mag de kaakchirurg binnenkort proberen.

25 oktober hadden we een Halloweenfeestje op de Wouden dit vond ik vreemd maar wel leuk.


Maar helaas zijn er ook wat mindere dingen.

Mijn aanvallen nemen ondanks medicijnverhoging toe en heit en mem zijn bang dat ik weer tegen een absencestatus aanzit. Verder blijf ik afvallen ondanks dat ik 2800 calorieën per dag krijg.

Mem heeft nu een mail gestuurd naar dr Berghuis en waarschijnlijk gaan we de verhoging van de lamictal weer afbouwen naar wat het was en dan toch een nieuw middel toevoegen en nemen de aanvallen hopelijk af.

13 november heb ik voor het eerst een afspraak bij de poli van SEIN in Groningen om de NVS te controleren dit dezen ze eerst in Leeuwarden maar daar zijn ze gestopt.

Ook dit word weer vervolgd

Tot de volgende keer 

Groetjes Wim






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...