woensdag 1 december 2021

november filmpjes deel 6

                                                                    dag 30

Vandaag alweer de laatste dag van de #novemberepilepsieawarenessmaand vandaag nog een paar fotootjes van thuis. Iedereen bedankt voor het lezen en kijken.




                                                                    dag 29

Ik woon nu ruim een jaar in Drachten en ik begin me daar steeds meer thuis te voelen 




                                                                   dag 28

LGS kent vele aanvallen heel vaak worden ze bij mij niet herkent




                                                                   dag 27

Vandaag weer een gedicht wat mem al eerder geplaatst heeft, ze heeft het in 2010 vertaald


                                                                


                                                                    dag  26

Binnenkort is het weer kerst, dan versieren ze het huis en een boom dit vind ik wel leuk ik mag graag de ballen weer uit de boom halen 😎 Vaak gaan we de 1e kerstdag naar de kerk en daarna lekker eten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...