zondag 22 november 2015

Ik ben weer thuis

Heit mocht mij vrijdag weer mee naar huis nemen gelukkig.


Na een week in het ziekenhuis ben ik blij dat ik weer thuis ben. De verstopping is gelukkig weer weg en de vele aanvallen zijn ook weer afgenomen nu moet alleen al die coupeer middelen nog uitwerken dan word mijn humeur ook wel weer beter.


Gisteren ben ik met Annelies op stap geweest we moeten kadootjes uitzoeken voor 5 dec. We gaan dit jaar lootjes trekken. Nu maar afwachten wie mijn lootje trekt.


Vandaag is het Eeuwigheidszondag, de laatste zondag van het kerkelijk jaar. Deze dag denken we aan de mensen die we helaas moeten missen.
Mem heeft een kaarsje voor de Pakes en Beppes  en goede vrienden en vlinderkindjes aangestoken en Siem heeft er één voor Maaike* aangestoken. Er waren veel mensen die een kaarsje hebben aangestoken ze vonden het een mooie dienst.


Verder vandaag een rustig dagje en dan morgen weer naar Nocht en Wille, heb ik wel weer zin in.


Groetjes Wim



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...