maandag 7 september 2020

Ik lig op de IC

Hoi

Ik ben na een onrustige nacht mijn dag slecht begonnen. Vanmorgen na het douchen kreeg ik een stijfkramp van bijna een minuut ik liep wat blauw aan maar nadat mem in mijn gezicht blies was ik zo weer bij daarna was ik erg onrustig tijdens het ontbijt kwamen de aanvallen terug en het waren zoveel dat heit 112 maar heeft gebeld ik heb thuis 10 mg dormicum gehad 

Ze hebben me daarna eerst naar Nij Smellinghe gebracht, daar hebben ze bloed afgenomen voor uitgebreid onderzoek, Ze hebben me daar ook 2x rivotril gegeven om de aanvallen te stoppen dit hiep niet.

De neuroloog herkende mij nog van haar opleiding in het UMCG en wist dat ik een complex geval was en heeft me met enige moeite doorgestuurd naar Groningen. Ik moest eerst wel een corona test voordat ik daar naar toe mocht, dit hebben ze gedaan onder luid protest van mij.

In het umcg ben ik naar de neuro ic gebracht daar hebben ze eerst een paar keer de magneet gebruikt dit hielp ook niet dus hebben ze me nogmaals dormicum gegeven en daarna hebben ze het EEG aangesloten. De eerste berichten waren dat ik niet ( meer ) in een status zit maar ik heb nog wel aanvallen.

Ik heb toen de dormicum was uitgewerkt eerst wat van die draden losgehaald daar waren ze niet zo blij mee het kan best zijn dat ze het weer aan aansluiten, dat hoort mem straks wel als ze belt om half 11.


Groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...