zondag 6 september 2020

Hoe het verder ging

 Hoi


Nou die 3 dagen dormicum hebben wel wat gewerkt, de absences en verkrampingen zijn wel wat minder geworden maar helaas nog niet helemaal weg ,

Vorige week hebben Heit en Mem weer een gesprek gehad in Drachten en als alles volgens plan verloopt verhuis ik 21 september naar de Wouden 24. Ze zij druk in mijn kamer aan het klussen en mem heeft al wat dingen voor mijn nieuwe kamer gekocht, woensdag gaan ze nog een nieuwe kast kopen en zodra het kan beginnen ze vast wat dingen te verhuizen.

Verder is Mem druk bezig om een nieuw kookboek voor mij te schrijven omdat ze in Drachten de boodschappen uit andere winkels bestellen. Ze heeft nog 2 weken.😅 over 2 weken ben ik het laatste weekend extra op de JD.   Dan is in Burgum het Nederlandse Kampioenschap Fierljeppen op zaterdag. Op zondag komen heit en mem met wat lekkers zodat ik toch wat afscheid kan nemen van de andere bewoners en het personeel van de JD.

ik heb de afgelopen weken de melatonine afgebouwd op advies van de AVG arts maar ik slaap nu wel steeds slechter in en ik slaap ook niet door dus mem heeft gevraagd of ik toch weer 2 mg voor de nacht mag hebben zodat ik toch wat rust krijg en de aanvallen misschien dan wat afnemen.

Hieronder nog een foto van vanmiddag en 1 van mijn kamer zoals die eruit zag nadat er een muur was verwijderd.



Tot de volgende keer maar weer.


Groetjes Wim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...