donderdag 24 september 2020

Ik ben 21 september verhuisd

 Hoi Allemaal


Ik ben afgelopen maandag verhuisd naar de Wouden in Drachten. Ik woon nu in het gebouw waar ik ook dagbesteding heb. 




Het ging ineens snel maar het is gelukt om alles op tijd klaar te krijgen.

Maandagmorgen waren de mensen van Atelier Michel Koene er al vroeg om mijn bed te verhuizen en op de nieuwe locatie weer op te bouwen. Heit en mem hebben de rest meegenomen en daar mijn kamer mooi ingericht. Atelier Outfit heeft mooie gordijnen gemaakt die hangen tussen 2 ramen in, ik kan er wel naar kijken maar aankomen niet.



De begeleiders van de Wouden worden ingewerkt door die van de JD en door Mem. Ze moeten leren hoe ze de keto maaltijden moeten bereiden.

Tot nu toe heb ik 2x alles zelf opgegeten 1x blended gehad en 1x brood.

Ik zit middags nog wel even te wachten of er een taxi komt en als die niet komt dan ga ik maar spelen of slapen of even tv kijken tot we gaan eten.

Woensdag was er een kadootje voor mij gekomen een mooie ballon van ome Sijmen en tante Hedwig en vandaag nam Mem alweer wat leuks mee die had ze gekocht van de kadobon die ik van tante Marijke heb gekregen.



Vanavond hebben we lekker tv gekeken daarna lekker gedouched en lekker slapen.
Volgend weekend ga ik weer naar huis als het vervoer geregeld is,


Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes Wim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...