dinsdag 8 september 2020

ik ben weer thuis op de JD

 Hoi Allemaal


Bedankt voor jullie lieve berichtjes en appjes, het heeft ons goed gedaan.

Ik heb vannacht vrij rustig geslapen en als ik wel wakker was heb ik met de snoertjes aan mijn bed gespeeld bij het verzorgen heb ik goed meegewerkt en ik heb elf mijn infuus maar verwijderd,

Het EEG liet gelukkig geen status zien dus de medicijnen en het dieet blijven eerst gelijk.

Na overleg met mem en de dokters is er besloten dat ik terug ga naar de JD, ik moet de komende dagen uitrusten en bijkomen van alle coupeermiddelen die ik gehad heb.

Mem heeft de vervoersregisseur gebeld en het heeft veel moeite gekost om een taxi te bestellen, het heeft even geduurd maar het is gelukt en toen was k eindelijk rond 19 uur thuis.

nu eerst maar even rust voor ons allemaal


Groetjes Wim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi

 Hoe gaat het met jullie in dit nieuwe jaar? Met mij gaat het zozo  Het trekken van de kiezen heeft niet geholpen de aanvallen gaan gewoon d...