zondag 9 april 2023

Fijne Paasdagen

 Hoi


Het is vandaag eerste paasdag. Ik ben het weekend lekker thuis geweest.




Ik ben de laatste tijd wat meer moe van de aanvallen die weer wat toenemen niet zoals in het vorige verhaal maar wel genoeg om last van te hebben.

Ze hebben bloed geprikt om de spiegels te bepalen, tot nu toe al weten we dat de vitamine D en de leucocyten ( witte bloedplaatjes ) wat laag zijn. Mem hoort hier binnenkort meer over.

20 april heb ik weer een afspraak in het UMCG  bij de internist en de diëtiste mem wil het dan ook over mijn honger hebben eb hoe we dat gaan oplossen. 

Ik doe op dagbesteding meer kleine klusjes zoals gft en glas wegbrengen en natuurlijk ben ik nu het weer beter word veel buiten te vinden.

10 juni ben ik jarigen word ik alweer 25 jaar. We gaan het dit jaar wat groter vieren in de dagbesteding ruimte in Drachten.


Verder op dit moment weinig nieuws dus tot de volgende keer maar weer.

XX Wim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi

 Hoe gaat het met jullie in dit nieuwe jaar? Met mij gaat het zozo  Het trekken van de kiezen heeft niet geholpen de aanvallen gaan gewoon d...