vrijdag 7 januari 2022

Gelukkig Nieuwjaar

 We zijn alweer 2022

Ik was met oud en nieuw thuis en heb lekker oliebollen gegeten. Van het vuurwerk heb ik niets gehoord.

Zondag zijn we naar de Jint geweest daar hadden ze een Nieuwjaars duik Siem heeft ook meegedaan ik heb alles even bestudeerd maar stond lekker bij het vuur.



Ik ben maandag weer naar Drachten gegaan. Ze zijn op dit druk oplossingen aan het bedenken waarom ik nog steeds afval, ik krijg op het moment 2700 calorieën en val toch nog af.

Verder zijn we gisteren op de woning allemaal getest en nu blijkt dat ik als enigste toch corona heb en ik zit nu alleen een week in isolatie. Ik heb wel al 3 prikken gehad dus hopelijk word ik er niet al te ziek van en houd mijn epilepsie zich rustig.

Hopelijk volgende keer wat beter nieuws

Groetjes Wim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi

 Hoe gaat het met jullie in dit nieuwe jaar? Met mij gaat het zozo  Het trekken van de kiezen heeft niet geholpen de aanvallen gaan gewoon d...