woensdag 10 november 2021

November Epilepsie Awareness maand

 Het is alweer een poos geleden dat we wat geschreven hebben maar over het algemeen gaat het goed met mij. Ik ben al aardig ingeburgerd op de Wouden 7 en we leren elkaar daar steeds beter kennen.

Ik heb inmiddels een nieuwe NVS gekregen deze werkt ook op mijn hartslag als die ineens omhoog schiet dan slaat de NVS aan om de aanval af te breken.

Over het algemeen gaat het goed met mij ik heb alleen een prikkelbare darm en deze is soms erg pijnlijk we zijn nu van alles aan het proberen om dit wat tegen te gaan.

Op dit moment is mem bezig met het plaatsen van kleine filmpjes op tiktok en facebook in het kader van NovemberEpilepsieAwarenessMaand als het lukt komen ze ook hier onder.


dag 1


dag 2


dag 3



dag 4





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...