woensdag 9 december 2020

December 2020

 Hoi 


We zijn alweer December, wat gaan die laatste weken snel.

Heit en Mem zijn eruit en ik verhuis 14 december al naar de Wouden 7. Ze zijn de nieuwe begeleiders al aan het inwerken zodat ze alvast kunnen wennen aan mijn dieet en de zorg voor mij.

Ik ben al een keer in de nieuwe woning geweest om kennis met de andere bewoners te maken, dit was wel gezellig. Ik heb meteen de speelgoedkast even verkend.

Vrijdag word mijn bed weer verhuisd door Michel Koene en Heit en Mem verhuizen de rest. Dit weekend ben ik lekker thuis en vanaf maandag woon ik dan op nr 7.



Afgelopen weekend hebben we Sinterklaas gevierd in Drachten en ik ben goed verwend met nieuwe kleding en mooi speelgoed. Mem kreeg ook kadootjes daar was ze ook heel blij mee.



Binnenkort heeft mem weer een afspraak met de internist, daar moet binnenkort bloed voor geprikt worden e mem is benieuwd hoe de uitslagen nu zijn nu ik weer warm eten krijg.

Dat word weer vervolgd dus.

Iedereen alvast en fijn weekend

Groetjes Wim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is alweer 1 april

Hoi allemaal vandaag is het alweer 1 april mem is blij dat deze dag weer om is. sinds ze 13 jaar geleden in het UMCG zeiden dat ze mij uit...