zondag 28 april 2019

reserve tijd

April is alweer  om, mem vind het begin van deze maand sinds 2011 niet meer zo leuk omdat ik toen eigenlijk ben opgegeven door de dokters toen ik op de ic lag met veel epilepsie. Gelukkig hadden ze het mis en eigenlijk leef ik nu al 8 jaar in reserve tijd.

Maar zoals het nu lijkt heb ik toch wat restschade opgelopen door de middelen die ze gebruikt hebben om de aanvallen te stoppen. Ik heb sinds die tijd meer hoofdpijn en wrijf veel in mijn ogen met mijn vingers.
 Ook begin ik tegen muren en kasten aan te lopen daarom hebben ze een afspraak gemaakt bij een koninklijke Visio daar hebben ze testen gedaan waaruit blijkt dat mijn zicht aan de linkerkant achteruit is gegaan ze gaan nu de gegevens opvragen bij het UMCG en daarna gaan ze verdet onderzoek doen,

Verder is er ook een schoenmaker langs geweest en ik moet alweer nieuwe schoenen deze geven weinig steun en en ik blijf in spitslopen Er word nu een afspraak gemaakt met de revalidatiearts van talant samen met de schoenmaker. Hopelijk word mijn lopen dan wat beter en word ik niet meer zo boos als ik mijn schoenen aan moet.

Ik heb de laatste tijd ook meer last van aanvallen dus mem heeft een afspraak gemaakt
 in Zwolle bij Sein, misschien moeten mijn medicijnen wel aangepast worden,

Doordat ik mij vaak niet zo goed voel heb ik soms een heel kort lontje en weetje dan werkt mijn zware stem ook goed mee ik ben een mopperkont volgens mem.
Doordat ik niet kan praten moet ik op een andere manier duidelijk maken als ik iets wel of niet wil, en dat gaat niet altijd zo handig, ik duw eerst een paar keer voorzichtig daarna ga ik knijpen of schoppen soms bijten, ik weet wel dat dit niet goed is maar soms gebeurd het gewoon ik zeg wel sorry na de tijd maar ik merk wel dat sommige mensen wat bang zijn voor mijn buien!. Vaak is er dus wel een reden voor maar ñiet iedereen kan mij lezen zoals ze dat ńoemen.

April is niet helemaal een slechte maand hoor 😀 ik heb er een nieuw achterneefje bij hij is geboren op de trouwdag van ome Jelle en tante Maaike,, 19 april waren heit en mem 23 jaar getrouwd en 23 april is Siem 18 jaar geworden 🎂 en ik ben naar de kermis geweest in Dokkum

Er zijn dus weer veel dingen die vervolgd worden en onderzocht gaan worden
Volgende keer hopelijk wat meer vrolijk nieuws.








Tot de volgende keer maar weer

Groetjes Wim

1 opmerking:

  1. Och leave skot

    Ik hoop dast die snel better fielst
    En bist inderdaad een tempramentfoll montsje soms
    Mar kist ek san oer grieselijke wille ha en lekker ouwehoere
    Lekker filmkes sjen op de telefoan tegearre opt wetterbed.
    Of mei wetter bjatsje wat harre we wot a lakke
    Gauw wer opknappe spetter

    Dikke knuffel fan ren


    BeantwoordenVerwijderen

Hoi

 Hoe gaat het met jullie in dit nieuwe jaar? Met mij gaat het zozo  Het trekken van de kiezen heeft niet geholpen de aanvallen gaan gewoon d...